Klachten?
Wij doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Helaas kán het voorkomen dat het anders loopt dan dat je hebt verwacht. In dat geval moet je ons via de e-mail laten weten wat er aan hand is, zodat wij snel een oplossing kunnen vinden.
We reageren binnen 14 dagen. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we dat ook binnen 14 dagen weten.
Komen wij er onverhoopt niet uit? Dan kan je je geschil voorleggen aan WebwinkelKeur of het Europese ODR-platform. Hieronder meer informatie hierover.
Geschillenbemiddeling via WebwinkelKeur
Als wij er onverhoopt niet uitkomen, dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van WebwinkelKeur. WebwinkelKeur biedt een onafhankelijke geschillenbemiddeling die een oplossing kan bieden voor je geschil. Meer informatie hierover kan je vinden op de website van WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/klantenservice/geschillencommissie/.
Europese Online Geschillenbeslechting (ODR) Platform
In geval van een geschil kan je óók gebruik maken van het Europese platform voor online geschillenbeslechting (ODR-platform). Dit platform is te bereiken via de volgende link: https://ec.europa.eu/odr